Megakontrakt One-2-One

KL
opublikowano: 04-11-2009, 00:00

Spółka z grupy MCI podpisała wyczekiwaną przez rynek umowę z TVP. W dwa lata zgarnie około 60 mln zł.

Spółka z grupy MCI podpisała wyczekiwaną przez rynek umowę z TVP. W dwa lata zgarnie około 60 mln zł.

Telewizja Polska wybrała firmę, która będzie obsługiwała cały ruch z tzw. premium SMS (konkursy, głosowania) — to giełdowe One-2-One. Podpisano już umowę.

— Oferta złożona przez One-2-One okazała się najlepsza pod względem ceny — mówi Zbigniew Badziak, dyrektor Biura Reklamy TVP.

W ciągu dwóch lat wartość zamawianych przez telewizję usług ma sięgnąć 60 mln zł. Dla porównania, tegoroczna prognoza przychodów giełdowej spółki mówi o 55 mln zł. Na wyniki 2009 r. nowa umowa raczej już nie wpłynie.

To niepierwsza umowa One-2-One z telewizją publiczną. Spółki informowały m.in. w tym roku, że wspólnie wdrażają system reklamy mobilnej.

Poza TVP, grupa One-2-One oferuje swoje usługi m.in. Radiu Zet, "Gazecie Wyborczej", tytułom wydawnictwa Marquard i Infor.

Kurs One-2-One wzrósł po wczorajszej informacji o 5,59 proc. do 9 zł. Dziś należąca do grupy MCI spółka opublikuje wyniki finansowe za trzeci kwartał.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu