Nano trafił do sprzedaży zaledwie miesiąc temu. Bije rekordy popularności. Jego producent może mieć jednak problemy z zaspokojeniem popytu. Jego moce przerobowe pozwalają bowiem wyprodukować do końca 2010 roku tylko 100 tys. pojazdów. Dlatego szczęśliwców, którzy będą mogli kupić auto, wyłoni loteria.
Ile kosztuje Nano? Według obecnych kursów walutowych podstawowa wersja kosztuje zaledwie 6,5 tys. zł. Większość zamówień dotyczy jednak droższych wersji, których średnia cena wynosi niecałe 12 tys.
W Indiach sprzedaje się rocznie ok. 1,22 mln samochodów osobowych. To czwarty rynek Azji. Aż 636,7 tys. sprzedanych w ubiegłym roku aut w Indiach wyprodukował Maruti Suzuki India. Kolejne miejsce zajmuje Hyundai Motor, który sprzedał 244 tys. aut. Trzecie miejsce zajmuje Tata Motors ze sprzedażą na poziomie 160,4 tys. aut. Analitycy uważają, że pojawienie się Nano może zmienić sytuację na indyjskim rynku.