Metro Group ma lepszą sprzedaż

Metro Group, niemiecka sieć handlowa, zanotowała w 2003 r. wzrost sprzedaży o 5,7 proc. — do 53,6 mld EUR (251,4 mld zł), wynika z wstępnych szacunków. Poza granicami Niemiec sprzedaż grupy zwiększyła się o 10 proc. W ubiegłym roku firma zwiększyła liczbę placówek o 60, najwięcej Cash & Carry oraz Media Markt/Saturn — do 2370. W Polsce sieć ma 83 placówki i zatrudnia 20 tys. osób.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ