Metro w rękach Discovery

23 mln zł - Tyle łącznie do kasy Agory wpłaci Discovery Polska w ramach przejęcia wszystkich udziałów w spółce Green Content, kontrolującej kanał Metro TV, dostępny m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej.

Mający średnio niespełna 0,3 proc. udziału w czasie oglądania naziemnej telewizji cyfrowej kanał to wciąż biznesowy znak zapytania. Zarówno Agora, jak również Discovery (od zeszłego roku kontroluje 49 proc. udziałów) wstrzymywały się dotychczas od większych inwestycji w treści, tłumacząc to nikłym zasięgiem technicznym stacji z MUX-8, choć na mocy wcześniejszej umowy 10 mln zł na inwestycję w spółkę włożyło Discovery, które wyrasta na kluczowy podmiot na rynku telewizyjnym.

Koncern jest w trakcie przejęcia Scripps Networks, właściciela TVN, w portfelu ma też m.in. Eurosport.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Metro w rękach Discovery