Łączna wartość projektu to 2,2 mln zł, z czego 1 mln to dotacja, a reszta pochodzi z pieniędzy własnych Obido. Celem projektu jest zwiększenie liczby obsługiwanych klientów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. — Po pierwszym roku oczekujemy zwiększenia liczby obsługiwanych klientów o 23 proc. przy obniżeniu kosztów mechanizmu dopasowywania ofert o 6 proc. względem stycznia 2020 r. — mówi Paweł Gniadkowski, prezes i dyrektor technologii Obido. Po drugim roku liczba klientów ma być wyższa o 61 proc., a koszty dopasowywania ofert niższe o 16 proc. Do sukcesów Obido może zaliczyć także ubiegły rok. Poza dobrymi wynikami finansowymi wyszukiwarka trafiła do zestawienia „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe” — rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w środkowej Europie.
10 mln zł Takie były ubiegłoroczne przychody platformy Obido....
75 proc. ...a o tyle wzrosły w 2019 r.
Sprawdź program konferencji "Robotyzacja i AI w contact center", 22 kwietnia 2020, Warszawa >>