Millennium ułatwi życie kierowcom

opublikowano: 04-07-2019, 22:00

Klienci banku, poruszając się płatnymi autostradami, uregulują rachunek bez kiwnięcia palcem.

Millennium integruje aplikację bankową z rozwiązaniem Autopay firmy Blue Media i wkrótce udostępni klientom usługę automatycznych płatności za autostrady. W praktyce oznacza to, że klienci banku, którzy logują się do bankowości internetowej za pomocą smartfona, będą mogli przejechać autostradą bez potrzeby zatrzymywania się przy bramkach, a opłata za przejazd zostanie pobrana automatycznie po zjeździe z autostrady.

Wystarczy wcześniej jednorazowo wpisać w aplikacji bankowej numer rejestracyjny pojazdu. System automatycznych płatności Autopay działa obecnie na autostradzie A1 (na odcinku Toruń — Gdańsk), wkrótce obejmie również autostradę A4 (Katowice — Kraków).

— Dotychczas klienci banku mogli m.in. zapłacić za parking w aplikacji mobilnej czy kupić za jej pośrednictwem bilet komunikacji miejskiej. Teraz poszerzamy wachlarz usług o automatyczną płatność za autostrady, więc klient nie będzie musiał instalować dodatkowej aplikacji. Usługa będzie rozwijana o dodatkowe funkcje, takie jak np. możliwość generowania faktur — dodaje Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku Millennium.

Usługa Autopay dostępna będzie w najnowszej wersji aplikacji mobilnej banku (4,34). Korzystać z niej będą mogli klienci detaliczni oraz mali i średni przedsiębiorcy. W przyszłości usługa zostanie udostępniona kolejnym grupom klientów.

— Bankowa aplikacja mobilna będzie najważniejszym i często używanym narzędziem zarządzania finansami osobistymi, a jej funkcje wykroczą daleko poza tradycyjną bankowość. Zdecydowana większość badanych oczekuje dodatkowych możliwości, niezwiązanych z finansami — mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Millennium.

Z badania Finanse przyszłości, przeprowadzonego przez IBRIS na zlecenie Millennium, wynika, że ewolucyjne zmiany zachowań konsumentów w świecie finansów są oparte na dwóch filarach: akceptacji rosnącej roli technologii oraz zaufaniu do banków.

1 mln Tylu klientów banku aktywnie korzysta z aplikacji mobilnej Millennium, czyli przynajmniej raz w miesiącu loguje się do konta za pośrednictwem smartfonu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu