Mimo problemów kierunek słuszny

MK
13-06-2008, 00:00

Blisko połowa firm jest niezadowolona z jakości usług wykonanych przez firmy zewnętrzne — pokazuje badanie Conference Board, zrealizowane w 165 przedsiębiorstwach w USA i Europie. Z kolei 42 proc. ankietowanych pracodawców uważa, że założone przy tej okazji cele zostały zrealizowane tylko częściowo. Jednocześnie 90 proc. uczestników sondażu deklaruje, że mimo wszelkich problemów i niepełnej satysfakcji nie zamierza rezygnować z outsourcingu.

78 proc. firm zleca na zewnątrz funkcje personalno-kadrowe, a 20 proc. usługi HR powierza jednemu podmiotowi. W Ameryce, gdzie outsourcing jest najbardziej popularny, dwie trzecie pracodawców zleca na zewnątrz pięć lub więcej obszarów swojej działalności.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Mimo problemów kierunek słuszny