Młodzi nie wiedzą czym są PPK, ale chcą oszczędzać (WIDEO)

opublikowano: 04-06-2019, 18:46

Chociaż ok. 65 proc. z nich nie słyszała o PPK, to po zapoznaniu się z założeniami programu, większość oceniła je pozytywnie - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Millenials we współpracy z PFR TFI wśród przedstawicieli dwóch najmłodszych grup pracowników.

To co musimy zrobić na początku to przede wszystkim dobrze informować, czyli dostarczyć wiedzę o PPK, o funkcjonowaniu, korzyściach i na pewno nie może to być tradycyjny sposób wyłącznie przez samą reklamę czy informowanie drogą pisemną. Musimy korzystać z YouTube'a, musimy korzystać z animacji i wszystkich mediów społecznościowych, gdzie możemy informować o działaniach i korzyściach PPK - mówi Ewa Małyszko, prezes PFR TFI.

bc64433c-8c2e-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Innowacji
Newsletter z najważniejszymi informacjami o rozwoju i finansowaniu nowych technologii.
ZAPISZ MNIE
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Newsletter z najważniejszymi informacjami o rozwoju i finansowaniu nowych technologii.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

PPK