Młodzik woli online

opublikowano: 01-08-2019, 22:00

Spuść ze stawu wodę lub zabierz milenialsom internet — efekt będzie ten sam. Korporacyjny narybek straci witalność.

Dlatego mądrzy pracodawcy pozwalają młodym pracownikom być online i w ich cyfrowych nawykach widzą nie tyle wroga produktywności, ile szansę dla firmy. Jak wskazuje Paula Rejmer, ekspertka Hays Poland, przedstawiciele pokolenia Y i Z, żyjący równoległe w świecie rzeczywistym i wirtualnym, cechują się dużą kreatywnością. Sposób, w jaki tworzą treści i wyrażają swoje opinie, prowadzi do rozwiązania codziennych problemów przedsiębiorstw. Zapewnienie tej grupie platformy otwartej komunikacji sprawia, że są bardziej zaangażowani i zmotywowani. Przede wszystkim zaś można wykorzystać technologiczne kompetencje tej grupy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu