MNI kusi tabletami

UK
opublikowano: 26-08-2011, 00:00

Spółka z grupy chce do końca roku sprzedać 40 tys. urządzeń.

Spółka z grupy chce do końca roku sprzedać 40 tys. urządzeń.

Producent nawigacji, firma Lark we współpracy z Navigo, wprowadza do sprzedaży dwa nowe tablety. Według nieoficjalnych informacji, model dostępny w sieci Carrefour od początku września będzie kosztował 499 zł. Inny model dostępny w Media Markt 699 zł.

— Wykorzystujemy informację o wzrastającym zainteresowaniu tabletami. Polski rynek jest bardzo wrażliwy na cenę, dlatego produkt trzeba dobierać bardzo starannie. Wierzymy, że pierwszy tak cienki w swoim rozmiarze telewizor na rynku się spodoba — powiedział Marcin Olbracht, prezes spółki Lark.

Firma nie zaplanowała kampanii telewizyjnej, pojawią się jedynie billboardy. Jej ambicją jest zdobycie do końca roku 15 proc. rynku i sprzedanie 40 tys. tabletów.

Lark należy do MNI, notowanego na warszawskiej giełdzie. Według wstępnych szacunków, skonsolidowane przychody grupy ze sprzedaży netto w pierwszym półroczu wyniosły 165 mln zł, wobec 135 mln zł w pierwszym półroczu 2010 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: UK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu