Monnari w Berlinie

ML
opublikowano: 21-08-2007, 00:00

Łódzka spółka odzieżowa we wrześniu otworzy testowy salon w Berlinie. Od jego wyników uzależnia dalszą ekspansję w Niemczech.

Łódzka spółka odzieżowa we wrześniu otworzy testowy salon w Berlinie. Od jego wyników uzależnia dalszą ekspansję w Niemczech.

Monnari Trade, dystrybutor eleganckich damskich ubrań, powołało zależną spółkę Monnini z siedzibą w Berlinie. Monnari opłaci z ubiegłorocznej emisji akcji 100 proc. kapitału zakładowego tej spółki, wynoszącego 150 tys. EUR. Przedmiotem działania Monnini będzie sprzedaż odzieży marek Monnari, Molton i Pabia na terenie Niemiec. We wrześniu w Berlinie powstanie pierwszy salon z logo Monnari.

— To będzie sklep testowy, który pokaże, czy niemieckim klientkom przypadły do gustu nasze ubrania. Po krótkim okresie obserwacji pomyślimy o dalszej ekspansji — mówi Katarzyna Latek, wiceprezes Monnari.

Nie jest to jednak pierwszy zagraniczny podmiot łódzkiej spółki. W sierpniu Monnari zarejestrowało w Rosji spółkę pod nazwą MOD, w której posiada 70 proc. udziałów, a kapitał zakładowy wynosi 1,5 mln rubli (około 150 tys. zł).

— Pierwszy salon w tym kraju otworzymy na początku przyszłego roku — mówi Katarzyna Latek.

W kraju grupa ma 120 salonów pod szyldem Monnari, 15 marki Molton oraz jeden Pabii. Do końca roku ma przybyć 60 sklepów. Zarząd spółki do końca roku powiększy portfel marek co najmniej o jedną. W 2006 r. Monnari miał 91,7 mln zł przychodów i 11,1 mln zł zysku netto.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu