Moska grozi Plast - Boksowi

GRA
opublikowano: 21-11-2010, 10:22

Producent wiaderek zwiększy moce i zyski. Za mało ambitnie — uważa akcjonariusz Plast-Boksu.

Największą bolączka Plast-Boksu jest brak mocy produkcyjnych. Dlatego ich zwiększenie jest filarem nowej strategii słupskiego producenta plastikowych wiaderek.

— W ciągu najbliższych trzech lat wydamy 22 mln zł m.in. na zakup dwunastu gniazd produkcyjnych [maszyna plus wtryskarka etc. — red.] — zapowiada Jarosław Koźlik, który od pól roku jest prezesem Plast-Boksu.

Krzysztof Moska – artykuły, informacje, spółki, linki, zdjęcia

Nowe maszyny zasilą przede wszystkim zakład Plast-Boksu w Słupsku. Z kolei część maszyn użytkowanych w Słupsku zostanie przeniesiona do budowanego właśnie nowego zakładu na Ukrainie (powstaje obok istniejącego już zakładu Plast-Boksu).

— Rynek na nasze wyroby rośnie, szczególnie w segmencie spożywczym. Staramy się pozyskać kontrakty indywidualne, by uruchomić produkcję opakowań dla konkretnych odbiorców — zapowiada Jarosław Koźlik.

Docelowo segment spożywczy powinien być odpowiedzialny za połowę przychodów, a reszta pochodzić będzie z przemysłu. Efekt? W 2013 r. Plast-Box zamierza mieć prawie 130 mln zł przychodów, z czego 90 mln zł pochodzić będzie z biznesu w Polsce, a 40 mln zł z biznesu ukraińskiego.

— Ukraina świetnie się rozwija dzięki współpracy z koncernem Curver oraz siecią Epicentr-K, należącą do jednego z naszych akcjonariuszy — Oleksandra Geregi — twierdzi Grzegorz Pawlak, członek zarządu Plast-Boksu, odpowiedzialny za Ukrainę.

Zysk netto Plast-Boksu za trzy lata powinien sięgnąć 12 mln zł. Zdaniem zarządu, są to konserwatywne prognozy. Zdaniem Krzysztofa Moski, który ma 12 proc. akcji Plast-Boksu — za mało ambitne.

— Liczę na duże zyski. W 2011 r. Plast-Box powinien generować już 8-10 mln zł zysku netto [plan zarządu to 4 mln zł — red.]. Jeśli tak się nie stanie, będę niezadowolony i poszukam alternatywnych rozwiązań — zapowiada Krzysztof Moska.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane