mPunkt na celowniku Tella

KL
opublikowano: 28-07-2008, 00:00

Tell prowadzi zaawansowane rozmowy z sieciami, które zamierza przejąć. Nadal chce mieć 500 salonów do końca roku.

Tell prowadzi zaawansowane rozmowy z sieciami, które zamierza przejąć. Nadal chce mieć 500 salonów do końca roku.

Według naszych informacji, Tell jest bardzo blisko przejęcia jednej z komórkowych sieci dilerskich. Dogrywane są ostateczne warunki transakcji. Prawdopodobnie chodzi o jednego z największych dystrybutorów Polkomtela — mPunkt. Robert Krasowski, wiceprezes Tella, zapytany, czy to ta spółka znalazła się na celowniku, nie zaprzecza.

— Jesteśmy zainteresowani wieloma dilerami. Rozmawiamy też z różnymi firmami. Na razie nie mamy nic oficjalnego do przekazania — twierdzi Robert Krasowski.

Tell, który ma 250 salonów Orange i 60 salonów sprzedaży Ery, celuje teraz w dilerów Polkomtela. Ma na razie tylko 10 salonów tego operatora. Ostatnim przejęciem Tella był zakup sieci sklepów Solex, dystrybuującej usługi Ery. Zarząd zapowiadał wtedy, że raczej już nie będzie zwiększał sieci Orange.

— Prowadzimy zaawansowane negocjacje — informuje Robert Krasowski.

Dodaje, że spółka podtrzymuje wcześniejsze zapowiedzi, że chce mieć około 500 salonów sprzedaży do końca roku.

Tell od lat ma umowę dilerską z Orange, a sprzedażą Ery, Plusa i Play zajmują się jego spółki zależne. W grupie jest też Connex, który zajmuje się sprzedażą oferty prepaid wszystkich operatorów na rynku. Nadal zamierza rozwijać się przez przejęcia. Widać, że na rynku dilerów nasila się konsolidacja. Również notowany na giełdzie Eurotel ogłosił niedawno (przy okazji odkupienia salonów od PPI ETC), że jest już blisko zakończenia budowy sieci sprzedaży Ery. Kolejne akwizycje będą dotyczyły przejęć sieci innych operatorów — Plusa i Orange.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu