Konsorcjum złożone z Business Press, Onet.pl oraz Instytutu Adama Mickiewicza wygrało przetarg ogłoszony przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych na opracowywanie tekstów mających promować Polskę w świecie. Wartość dwuletniego kontraktu wynosi ok. 6 mln zł.
Ogłoszony przez MSZ przetarg miał na celu wyłonienie podmiotu, który dostarczy teksty, zdjęcia i tłumaczenia do prowadzenia akcji informacyjnej o Polsce. W trakcie dwuletniego kontraktu z MSZ, konsorcjum dostarczy ok. 5000 stron tekstów, które zostaną przetłumaczone na 4 języki: angielski, niemiecki, francuski i hiszpański. Powstanie w ten sposób „kanon tekstów informacyjnych”, przeznaczonych do bezpłatnego wykorzystywania przez ambasady RP i media zagraniczne w publikacjach elektronicznych i drukowanych. Konsorcjum opracuje również zawartość trzech witryn internetowych: oficjalnych stron MSZ, strony „Integracja z UE” oraz witryny „Panorama Polski”, a także przygotuje 30 folderów tematycznych i ulotek oraz 3 albumy i CD_ROM-y. Wartość zamówienia wynosi ok. 6 mln zł (bez kosztów druku poszczególnych pozycji).
ONO