Grupa Muszkieterów, która zrzesza przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldami Intermarché i Bricomarché, chwali się wzrostem obrotów w Polsce w pierwszym półroczu o prawie 5 proc.
— Mocne przyspieszenie sprzedaży odnotowaliśmy w drugim kwartale tego roku. Przyczyniło się do tego wiele czynników, wśród których należy wymienić dużo korzystniejszy układ kalendarza oraz zmiany, jakie stopniowo wprowadzamy w przypadku sieci Intermarché. Optymalizacja tego szyldu wciąż trwa, jednak już teraz wpływa korzystnie na dynamikę obrotów. Natomiast dostrzegamy jeszcze ogromny potencjał, by poprawić wyniki w sklepach porównywalnych — mówi Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Intermarché, skoncentrowane na asortymencie spożywczym, miało prawie 2,5 mld zł obrotów w pierwszym półroczu, a oferujące asortyment do domu i ogrodu Bricomarché — 1,23 mld zł. W obu sieciach działa łącznie ponad 300 sklepów.
3,72 mld zł - takie były obroty Grupy Muszkieterów w Polsce w pierwszym półroczu 2019 r.