Na PMS wybrano najlepsze reklamy

Marek Loos
29-05-2001, 00:00

Na PMS wybrano najlepsze reklamy

Podczas odbywających się w stolicy Wielkopolski targów Poznań Motor Show, w ramach Festiwalu Filmowych Reklam Motoryzacyjnych „Och! Car”, wybrano najlepsze reklamy motoryzacyjne. W tym roku do konkursu zgłoszono 27 filmów reklamowych i 3 promocyjne. Grand Prix otrzymał DaimlerChrysler Automotive Polska za film „Błotko – Jeep”. Drugie miejsce zdobyła reklama firmy Peugeot Polska „206 CC Le Cabriolet”, trzecie miejsce przyznano Pirelli Polska za film o oponach produkowanych przez firmę.

Wystawcom wręczono również złote medale MTP. Spośród 11 nagrodzonych firm z Polski i zagranicy, trzy mają swoje siedziby w Wielkopolsce. Są to: Münch Motor Technik z Ostrowa Wielkopolskiego (wyróżnienie za silnik motocyklowy MMT 2000 ze sprzęgłem i skrzynią biegów), Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Norcom Norbert Jezierski z Lwówka (za oprogramowanie dla stacji kontroli pojazdów Stacja 2000) oraz spółka W.R. Jezioreccy ze Stęszewa wraz z Przemysłowym Instytutem Maszyn Rolniczych w Poznaniu (za wielozadaniową lekką naczepę transportową, typ JG Konar)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Loos

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Na PMS wybrano najlepsze reklamy