W drugim kwartale przybyło ok. 4,82 mln abonentów. To najniższy przyrost od pierwszych trzech miesięcy 2023 r. Dla porównania między styczniem a marcem tego roku pojawiło się 9,3 mln nowych kont, jak wynika z danych LSEG.
Wyniki kwartalne giganta streamingowego mogą jednak uratować reklamy - oczekuje się, że przychody z reklam wzrosły ponad dwukrotnie między kwietniem a czerwcem, o 16,4 proc. do 9,53 mld USD. To oznaczałoby najszybsze tempo od drugiego kwartału 2021 r.
Między kwietniem a czerwcem 2024 r. największą popularnością cieszyły się trzeci sezon serialu osadzonego w XIX-wiecznej Anglii “Bridgerton” i miniserialu “Reniferek”, jak wynika z danych Nielsena.
Spółka ogłosi wyniki kwartalne w czwartek.
Akcje Netflixa taniały o ok. 9 proc. w środę ok. godz. 14 czasu nowojorskiego (godz. 20 w Polsce).
