Najważniejsza jest marka

Pogoda, kurs dolara, kontyngenty z Chin — te czynniki mają główny wpływ na wyniki spółek odzieżowych nowej generacji. Ich ubiegłoroczne wyniki dowodzą jednak, że ważniejsza dla rentowności w długim terminie jest marka. To głównie sukces Reserved i marketingowe fiasko Top Secret sprawiły, że akcje LPP są dziś najdroższe, Redana — najtańsze w historii, a Artmana dopiero odrabiają straty po kiepskim początku przygody z GPW.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ