Netflix chce wejść do Chin

Netflix, serwis udostępniający filmy i programy TV przez internet, prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami z Chin odnośnie możliwości uruchomienia działalności w "kraju środka", informuje Bloomberg.

Netflix szuka partnera posiadającego licencja na treści na wszystkie media, w tym telefonie komórkową i komputery. Jak dowiedziała się agencja, koncern prowadzi między innymi rozmowy ze wspierana przez Jacka Ma firmą Wasu Media Holding.

Wcześniej Netflix informował, że pracuje nad planami uruchomienia w Chinach „skromnej” usługi, jeśli uda mu się uzyskać pozwolenia na działalność w największym kraju świata. Chińscy konsumenci są przyzwyczajeni do oglądania filmów za darmo, które albo są nielegalnie kopiowane, albo SA przerywane reklamami.

Netflix zdobył w minionym kwartale 4,88 mln nowych klientów i ma ich już 62,27 mln w prawie 50 krajach świata. Spółka chwali się, że jej klienci obejrzeli w minionym kwartale 10 mld godzin udostępnianych przez nią nagrań.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Netflix chce wejść do Chin