Netia hipnotyzuje

KL
opublikowano: 29-09-2009, 00:00

Netia kontynuuje marketingowy atak z Tomaszem Kotem w roli głównej. Liczy na 510 tys. klientów internetu.

Netia kontynuuje marketingowy atak z Tomaszem Kotem w roli głównej. Liczy na 510 tys. klientów internetu.

Największy alternatywny operator telekomunikacyjny w Polsce ma już 488 tys. klientów internetu szerokopasmowego. Przyciąga ich m.in. kolejnymi promocjami. Obecny cel na koniec roku to 510 tys. klientów — poinformowali przedstawiciele Netii przy okazji kolejnej odsłony kampanii reklamowej.

Twarzą Netii jest od kilku miesięcy aktor Tomasz Kot. Kampania reklamowa nawiązuje do znanego kiedyś telewizyjnego hipnotyzera Kaszpirowskiego. Po wprowadzeniu niedawno internetu mobilnego teraz firma wprowadziła promocję, polegającą na zaoferowaniu usługi internetowej za złotówkę przez sześć miesięcy, a w pakiecie z głosem — za 2 zł.

— Dzięki temu średnia wysokość abonamentów znacząco spada — mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

Operator przy okazji publikacji wyników za drugi kwartał zapowiadał, że będzie wprowadzał coraz bardziej agresywne oferty. Zależy mu m.in. na bardziej dochodowych pakietach złożonych z dwóch usług.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane