Nie dla widza, dla aktora

Rafał Kerger
23-03-2007, 00:00

France 24 chce złamać monopol amerykańsko-brytyjskiej informacji i kreować francuski punkt widzenia.„Puls Biznesu”: Czy naprawdę jest pan tak ważną osobą we Francji, że ambasador republiki w Polsce musi wydawać koktajl na cześć pana przyjazdu?Alain de Pouzilhac, dyrektor generalny France 24: Nie jestem tak ważny. Ważny jest jednak kanał, który reprezentuję — France 24.W Polsce takie honorowanie szefa prywatnego kanału jest jednak nie do pomyślenia.France 24 to pomysł Jaques’a Chiraca, ale nie polityczny, lecz strategiczny. Nasz lokalny francuski paradoks polega na...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Nie dla widza, dla aktora