W warszawskiej restauracji KFC odbyła się konferencja prasowa zorganizowana przez sieć telekomunikacyjną Heyah. Organizatorzy w bardzo nietypowy sposób przedstawili nową ofertę cenową Heyah, która będzie obowiązywać od 1 sierpnia 2004 r. Dlaczego nietypowo? Ceny podano na tale- rzach, a w roli kelnerek wystąpiły ubrane w skąpe bikini modelki. Oprócz takich niespodzianek podczas całej konferencji w okolicach KFC, na pasażu i przy Rotundzie spacerowały pielęgniarki Heyah, które rozdawały firmowe apteczki informujące o nadciągającej epidemii Heyah. Był nawet stylowy ambulans. Podczas spotkania przekazano dziennikarzom informacje o marce Heyah.
Według badań TNS Telecoms Index, zrealizowanych przez TNS OBOP w kwietniu tego roku — po dwóch miesiącach od wprowadzenia oferty pre-paid, nazwę Heyah znała ponad połowa dorosłych Polaków.
Przedstawiciele firmy twierdzą, że wprowadzenie Heyah jest wydarzeniem bezprecedensowym w Europie. Według nich, napływające wciąż ze strony operatorów i analityków bankowych pytania o markę Hayah mogą sugerować, że realizacja podobnych projektów została rozpoczęta w co najmniej kilku krajach Europy.