Normalni mężczyźni w reklamach producenta bielizny

Norweska sieć detaliczna Dressmann przestała korzystać w reklamach bokserek z modeli o idealnych sylwetkach. Zastąpiła ich normalnymi mężczyznami.

Dresmann to kolejna firma, która chce uciec od stereotypów i braku realizmu w reklamach. Dyrektor ds. marki, Jens Bonesmo, oskarża firmę Calvin Klein i jej kampanie reklamowe z lat 90. przedstawiające idealnych mężczyzn o przyczynienie się do rozpropagowania sposobu, w jaki reklamowana jest bielizna męska. Bonesmo ma nadzieję, że nowy sposób reklamowania da mężczyznom więcej pewności siebie.

Zobacz więcej

youtube, Dressmann

- Wszyscy mężczyźni są perfekcyjni. Uważamy, że ludzie powinni przestać wciągać brzuch. Mam nadzieję, że reakcją będzie trochę więcej relaksu – powiedział Bonesmo.
 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, local.no

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Normalni mężczyźni w reklamach producenta bielizny