Nowe szaty Merlina

KAJ
opublikowano: 06-04-2011, 00:00

Popularny sklep, wzorem Amazona, poszerza asortyment o modę. Na razie jest skromnie i tanio.

Popularny sklep, wzorem Amazona, poszerza asortyment o modę. Na razie jest skromnie i tanio.

Merlin nie ma Empiku, więc ma ciuchy. Jeden z liderów polskiego e-handlu uruchomił dział moda. Znajdziemy tam dżinsy, golfy, ale też zegarki i biżuterię.

— Odzież należy do najchętniej kupowanych przez internautów produktów. Wprowadzenie jej do naszej oferty jest zgodne ze strategią tworzenia wielobranżowego sklepu, kojarzonego z life stylem. Firma ma dzięki temu szansę zwiększyć udział w dynamicznie rosnącym rynku zakupów przez internet — przekonuje Anna Bogdańska, prezes Merlin.pl.

Przedstawiciele serwisu tłumaczą, że sklepowi zależało na pozyskaniu marek odzieżowych trudno dostępnych w Polsce. Ceny ubrań i akcesoriów mają być co najmniej o 10 proc. niższe od cen rynkowych, w planowanych akcjach promocyjnych będzie można je kupić nawet o 70 proc. taniej. Analitycy oczekują, że skoro Merlin ma ambicję zostać polskim Amazonem, będzie śmielej wchodził w kolejne segmenty produktów, takich jak motoryzacja, perfumy czy aplikacje na urządzenia mobilne.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu