Coraz tłoczniej robi się na polskim rynku tabletów. Pod koniec października na sprzedaż tych urządzeń pod własną markę zdecydował się producent komputerów – warszawska spółka NTT System. Dziś dołącza do niego dystrybutor IT – ABC Data. Spółka w drugiej połowie miesiąca wprowadzi pod własną marką Colorovo siedmiocalowy tablet o nazwie CityTab.
- Oferujemy użytkownikom tablet o unikalnej funkcjonalności, której dziś w zaproponowanej przez nas kategorii cenowej nie oferują konkurenci – twierdzi Dobrosław Wereszko, członek zarządu ABC Data.
Marchewką, która ma przyciągnąć klientów, jest opłacony przez 12 miesięcy abonament na aplikację nawigacyjną NaviEkspert. Na początku tablet będzie można kupić przez Interlink – platformę internetową ABC Daty.
W październiku przedstawiciele dystrybutora ogłosili plany rozwoju marki Colorovo. Do tej pory oferowała ona wyłącznie materiały do drukarek oraz środki czyszczące do komputerów. Oprócz tabletów mają pod tym brandem być także sprzedawane akcesoria komputerowe oraz elektronika użytkowa.
We wtorek jeden z konkurentów ABC Daty na rynku dystrybucji – spółka Asbis – poinformowała o wprowadzeniu do oferty smartfonu pod własną marką.




