Od filantropii do lojalności i motywacji

opublikowano: 10-12-2017, 22:00

Wspierający dobroczynność pracownicy czują większą więź z firmą.

79 proc. pracowników w Polsce angażuje się, zwykle prywatnie, w akcje charytatywne. Byłoby ich o 10 proc. więcej, gdyby takie przedsięwzięcia organizowali ich pracodawcy. Wskaźnik przedsiębiorstw praktykujących dobroczynność wynosi 45 proc. — wynika z badania „Wszyscy jesteśmy Mikołajami” Sodexo Benefits and Rewards, operatora systemów motywacyjnych.

Obdarowani chcą się dzielić swoją radością — co do tego nie ma wątpliwości Karina Diłanian-Pinkowicz, kierownik ds. współpracy z darczyńcami w Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH). Za ważne uznaje, by firmy stwarzały zatrudnionym możliwość pomagania. To także sposób na pracowniczą integrację i większą motywację.

— Postawa pracodawcy to wyraźny sygnał, że dążenie do pozytywnych zmian społecznych jest ważną częścią działalności firmy — mówi Karina Diłanian-Pinkowicz.

Od dwóch lat Sodexo ma w ofercie limitowaną edycję Karty Podarunkowej z Pajacykiem. Każde 10 zamówionych kart to posiłek dla dziecka objętego programem Pajacyk organizowanym przez PAH. Dodatkowo pracownicy mogą wesprzeć akcję, kupując cegiełki i produkty w specjalnym sklepie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Od filantropii do lojalności i motywacji