Ofiary sklepu widma

PAP
15-02-2013, 07:04

Internetowy sklep 66procent.pl i dwa podobne nabrały ponad 20 tys. Polaków, informuje „Gazeta Wyborcza”.

Sklepy kusiły rabatami do 80 proc. Np. kurtkę puchową Lacoste przeceniono z tysiąca na 295 zł. Sklep twierdził, że oferuje zakupy grupowe, stąd niskie ceny. Zamówione towary bądź nie przychodziły, bądź okazywały się tanimi podróbkami.

Podobnie „handlowały” jeszcze dwa sklepy internetowe: 66prezent.pl i Pilkasklep.pl. Gazeta próbowała odnaleźć właściciela firmy, ale ślady wiodły na Malediwy.

Prokuratura w Płocku łączy ze sobą wszystkie trzy sklepy i prowadzi jedno śledztwo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Ofiary sklepu widma