Onet postawił na e-commerce

Karol Wieczorek
27-10-1999, 00:00

Onet postawił na e-commerceDzisiaj rusza pasaż handlowy Onet. Przedsięwzięcie to, zdaniem pomysłodawców, gromadzi ponad połowę sklepów internetowych działających w Polsce. Spółka nie ujawnia, ile wyłożyła na ten projekt.— Budowa pasażu zajęła nam cztery miesiące. W tym czasie nawiązaliśmy współpracę z 22 sklepami internetowymi. Naszym zdaniem jest to blisko połowa tego typu placówek umożliwiających handel elektroniczny. Ogólną liczbę sklepów wirtualnych z prawdziwego zdarzenia szacujemy na 40 do 50 — mówi Piotr Wilam, prezes Optimus Pascal, firmy prowadzącej portal internetowy Onetu. KW...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Onet postawił na e-commerce