Onet postawił na e-commerce

Karol Wieczorek
opublikowano: 27-10-1999, 00:00

Onet postawił na e-commerceDzisiaj rusza pasaż handlowy Onet. Przedsięwzięcie to, zdaniem pomysłodawców, gromadzi ponad połowę sklepów internetowych działających w Polsce. Spółka nie ujawnia, ile wyłożyła na ten projekt.— Budowa pasażu zajęła nam cztery miesiące. W tym czasie nawiązaliśmy współpracę z 22 sklepami internetowymi. Naszym zdaniem jest to blisko połowa tego typu placówek umożliwiających handel elektroniczny. Ogólną liczbę sklepów wirtualnych z prawdziwego zdarzenia szacujemy na 40 do 50 — mówi Piotr Wilam, prezes Optimus Pascal, firmy prowadzącej portal internetowy Onetu. KW...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Onet postawił na e-commerce