CNBC zwraca uwagę, że to najważniejsza wiadomość przekazana przez OpenAI od udostępnienia przez startup ChatGPT pod koniec listopada ubiegłego roku. Kluczową różnicą między ChatGPT i ChatGPT Enterprise jest to, że druga z aplikacji pozwoli użytkownikom wprowadzić dane przedsiębiorstwa aby nauczyć i dostosować ją do własnej branży i działalności.
Brad Lightcap, dyrektor operacyjny OpenAI ujawnił, że prace nad ChatGPT Enterprise trwały niecały rok. Pomagało w nich 20 firm różnej wielkości oraz z rożnych branż. Lightcap powiedział, że cena za korzystanie z ChatGPT Enterprise nie będzie podana publicznie. Ma być zależna od konkretnego wykorzystania oraz wielkości przedsiębiorstwa. Lightcap powiedział CNBC, że w przyszłości pojawi się ChatGPT dla mniejszych biznesów, nie podał jednak żadnego terminu.
CNBC przypomina, że zaledwie dwa miesiące od udostępnienia ChatGPT pod koniec listopada liczba jego użytkowników przekroczyła 100 mln, bijąc rekord najszybciej rosnącej pod tym względem aplikacji w historii.