Oppo weszło na polski rynek smartfonów

opublikowano: 01-02-2019, 08:26

Po miesiącach przygotowań chiński producent smartfonów oficjalnie ogłosił debiut w Polsce. Oppo pod względem sprzedaży zajmuje czwarte miejsce na świecie.

Oppo odkryło wreszcie karty. I weszło do gry, rozpoczynając rywalizację o polskiego klienta. Jak zaznaczył Leo Li, dyrektor zarządzający Oppo Polska, podczas warszawskiej premiery marki, “mamy tu do czynienia z ponad 24 mln użytkowników smartfonów”. 

Chcemy, by Oppo było ulubioną marką smartfonów Polaków - powiedział podczas polskiej premiery Leo Li, dyrektor zarządzający Oppo Polska.
Wyświetl galerię [1/2]

Chcemy, by Oppo było ulubioną marką smartfonów Polaków - powiedział podczas polskiej premiery Leo Li, dyrektor zarządzający Oppo Polska. ARC

Marka ma za sobą 11 lat aktywności. Na rodzimym, chińskim rynku pod względem sprzedaży zajmuje pierwsze miejsce (dane za 2018 r.), globalnie natomiast osiągnęła czwartą pozycję. Obecna jest na 40 rynkach. Firma posiada 10 fabryk, sześć centrów badawczo-rozwojowych (m.in. w Szanghaju i Dolinie Krzemowej) i ponad 400 tys. sklepów na świecie. 

W Polsce smartfony na razie będzie sprzedawać za pośrednictwem sieci Orange, Play oraz T-Mobile. Produkty udostępniane będą również przez x-kom, RTV Euro AGD. Utworzona została ponadto strefa marki na platformie Allegro. 

W zakresie dystrybucji firma zawarła umowy z AB, NTT, ABC Data czy TelForceOne. Wsparciem posprzedażowym zajmie się natomiast S.B.E. Polska. W kraju został ulokowany i będzie rozbudowywany zespół odpowiedzialny z wdrażanie strategii firmy i jej aktywność na naszym rynku. Dyrektorem sprzedaży w Oppo Polska został Łukasz Łyżwa. 

Producent chce skusić klientów - jak zapewniano podczas premiery - estetyką, wygodą użytkowania sprzętu i nowymi technologiami: “Oppo jest autorem takich rozwiązań jak opcja upiększania zdjęć, 5- i 16-megapikselowe aparaty przednie czy ostatnia, szeroko komentowana technologia 10-krotnego bezstratnego zoomu. Oppo to także twórca innowacyjnej konstrukcji smartfona Find X – to model z imponującym wyświetlaczem o rekordowym współczynniku wypełnienia frontu urządzenia – aż 93,8 proc.”. 

W sumie producent ma na koncie 32 tys. patentów na technologie, w tym 1,8 tys. nałożonych na rozwiązania zwiększające jakość zdjęć robionych z użyciem smartfonów. Inwestycje badawczo-rozwojowe sięgają w Oppo poziomu 1,43 mld USD. 

- Wprowadziliśmy wiele technologii na rynek smartfonów, uwzględniając jednocześnie estetykę i piękno wzornictwa. Dzięki temu plasujemy się w czołówce pod względem sprzedaży na całym świecie - zaznacza Leo Li.

Firma  w Polsce debiutuje z modelami smartfonów: Oppo AX7, dla którego lokalna cena wynosi 999 zł, RX17 Pro i RX17 Neo - w ofercie za 2599 zł i 1499 zł oraz Find X dostępnym za 3699 zł. Limitowaną wersję Find X Automobili Lamborghini Edition sprzedaje za 7299 zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu