Optimum Media i NOS BBDO obsłużą Hortex

Karolina Guzińska
opublikowano: 1999-10-13 00:00

Optimum Media i NOS BBDO obsłużą Hortex

W drugiej połowie września rozstrzygnięto przetarg na obsługę medialną Hortexu. Zwyciężył dom mediowy Optimum Media. Poza nim do przetargu stanęły: Initiative Media Warszawa, Mediacom, Optimedia Poland, Gruppa 66. Hortex wziął pod uwagę m.in. możliwości konkurujących w przetargu firm w zakresie negocjowania warunków współpracy z mediami. Jednocześnie rozstrzygnięty został przetarg na realizację kampanii reklamowych produktów Hortexu. Wybrano agencję NOS BBDO. Jej rywalami były: Ad Fabrika, Czajkowski & Brajdić, PZL Przybora Zaniewski Limited, Grey Warszawa, Gruppa 66. Oba przetargi otworzyły przed ich zwycięzcami możliwość długofalowej współpracy z Hortexem, który nie ujawnił jednak budżetu przeznaczonego na obsługę medialną i reklamę. KG