Orlen wymieni zagraniczne szyldy

opublikowano: 04-09-2019, 13:14

PKN Orlen przygotowuje się do dużej wymiany szyldów. Na początku października mają być znane szczegóły rebrandingu, który obejmie zagraniczne rynki.

Obecnie Orlen ma dwie zagraniczne marki - niemieckie stacje koncernu funkcjonują pod nazwą Star, z kolei w Czechach pod marką Benzina. Wiele wskazuje na to, że płocki koncern będzie stopniowo odchodził od tych szyldów na rzecz podstawowego brandu z orłem w logo. Ma to związek z zaangażowaniem Orlenu w sponsoring Roberta Kubicy w cyklu wyścigów F1.

Więcej w rozmowie z dyrektorem wykonawczym ds. komunikacji PKN Orlen Adamem Burakiem, którą zarejestrowaliśmy w studiu Pulsu Biznesu na Forum Ekonomicznym w Krynicy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu