Ostre starcie w energetykach

MICH
opublikowano: 11-06-2012, 00:00

MARKETING

Maspex Wadowice namówił do reklamowania napoju energetyzującego Tiger aktualnego mistrza federacji KSW Mameda Khalidova, który — przynajmniej w reklamie telewizyjnej — nokautuje przeciwnika.

— Unikatowość kampanii polega na tym, że jej genezą było prawdziwe wydarzenie sportowe — mówi Dorota Liszka, rzecznik Maspeksu.

To odpowiedź na pozyskanie przez konkurencyjny FoodCare Mike’a Tysona do promowania energetyku Black. Obie spółki twierdzą, że są liderami rynku napojów energetyzujących i regularnie spotykają się w sądach, walcząc o prawa do marki Tiger.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MICH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu