P&G rozważa sprzedaż marki Wella

Koncern Procter & Gamble wspólnie z bankiem Goldman Sachs badają możliwość sprzedaży marki Wella, biznesu związanego z kosmetykami do włosów, informuje Reuters.

Agencyjne źródła mówią, że w grę wchodzić może transakcja o wartości około 7 mld USD.

Największy na świecie producent szybkozbywalnych dóbr konsumenckich już w sierpniu zapowiadał, że zamierza pozbyć się około 80 ze 100 słabo rozwijających się biznesów. W listopadzie ogłosił sprzedaż działu produkującego baterie Duracell funduszowi Berkshire Hathaway za którym stoi miliarder Warren Buffett.

W segmencie kosmetyków do włosów P&G ma jeszcze marki Clairol, którą w 2001 r. odkupił od Bristol-Myers Squibb za 4,95 mld USD oraz Vidal Sassoon.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / P&G rozważa sprzedaż marki Wella