Padają ofiarą operatorów

PAP
14-10-2013, 06:28

Walczący na śmierć i życie o polski rynek operatorzy telefoniczni, broniąc swych miliardowych zysków, naciągają i oszukują klientów. Ofiarami są przeważnie ludzie starsi, czytamy w „Dzienniku Polskim”.

„Nasi podopieczni nagminnie namawiani są na usługi, które są im niepotrzebne. Coraz częściej zdarza się, że mimo odmowy operator usługę włącza i każe płacić” – powiedział gazecie Przemysław Wójcik, wiceprezes Fundacji Pomocy Osobom Starszym i Niepełnosprawnym "Zawsze Potrzebni”.

Jego obserwacje potwierdzają rzecznicy konsumentów w całej Małopolsce. Gazeta przytacza też przykłady takich działań, przesłane do niej przez czytelników.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Handel / Padają ofiarą operatorów