Piątek dołącza do Lewandowskich

ŁO
opublikowano: 15-05-2019, 09:34

Polski producent napojów izotonicznych ściągnął do siebie piłkarskie objawienie tego sezonu. Krzysztof Piątek nie tylko nas napoi, ale i nakarmi.

Piątek ma ostatnio trudny okres, bo włoskie media liczą już minuty, w których nie strzelił gola w Serie A. Na osłodę pozostaje ustrzelony kontrakt. Oshee poinformowało, że zawodnik AC Milan będzie promował marki koncernu. Nie jedną, nie dwie, ale trzy.  

Krzysztof Piątek
Krzysztof Piątek
REUTERS/Daniele Mascolo/FORUM

- Kontrakt, zawarty między sportowcem a Oshee, obejmuje współpracę ze wszystkimi markami obecnymi w portfolio firmy. Krzysztof Piątek stanie się również twarzą marki Sonko. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w promocji zdrowej żywności tej marki. Piłkarz będzie też uczestniczył w działaniach marketingowych napojów i przekąsek funkcjonalnych Oshee oraz w kampaniach naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, w tym akcji społecznej „Woda, która pomaga” - czytamy w komunikacie koncernu.

Piątek dołącza do Roberta Lewandowskiego, który reklamuje napoje Oshee i jego żony Anny uczestniczącej w kampaniach wody Kinga Pienińska. Z kolei producent wafli ryżowych Sonko to najnowsza marka w portfolio grupy.  

W listopadzie zeszłego roku mniejszościowym udziałowcem Oshee został fundusz Innova, właśnie, żeby wspomóc spółkę w przejęciach. Wówczas Oshee deklarowało chęć przejmowania także poza krajem.

Piłkarz jest rewelacją tego sezonu. Zaczął od seryjnego zdobywania goli dla Genoa CFC, dzięki czemu zimą trafił do słynnego AC Milan. Choć ostatnio ma problemy ze skutecznością to zajmuje wspólnie z Cristiano Ronaldo trzecie miejsce w klasyfikacji strzelców z 21 golami na koncie.

Milan potrzebuje teraz trafień Polaka. Zajmuje piąte miejsce w tabeli i w ostatnich dwóch kolejkach sezonu włoskiej ligi będzie walczył o udział w europejskich pucharach.  

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane