PKP zarobią na reklamach

Spółka Polskie Koleje Państwowe od początku 2003 r. tworzy program modernizacji dworców kolejowych. Projektem kieruje Jakub Czekaj. Odpowiada on za wykorzystanie komercyjne i reklamowe sieci stacji w całym kraju oraz za tworzenie standardów inwestycyjnych potrzebnych do modernizacji stacji. Jakub Czekaj, menedżer i designer, pracował wcześniej jako konsultant PKN Orlen przy projekcie rebrandingu i modernizacji sieci stacji paliw. Prowadził również oddział brytyjskiej firmy doradczej Siebert Head Brand Design Consultans.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ