Playboy w każdym biurze

ŁO, cnn.com
opublikowano: 2010-05-11 11:01

Pracownicy biurowi już nie będą musieli ukrywać się przed szefami oglądając magazyny dla mężczyzn.

Playboy ogłosił plany otwarcia strony internetowej thesmokingjacket.com, która ma być odpowiedzią koncernu na spadające przychody ze sprzedaży magazynu drukowanego i filmów.

Charakterystyczne logo Playboya
Charakterystyczne logo Playboya
None
None

Strona będzie internetowym magazynem dla mężczyzn, który jednak pozbawiony będzie treści pornograficznych.

Taką wizję nowego projektu firma nakreśliła w oświadczeniu. Strona ma oferować wszystko to, czego szukają mężczyźni w magazynach dla dorosłych, pozbawiona będzie jednak treści, których oglądanie w miejscu pracy może skompromitować pracownika, na przykład w oczach szefa.

Nowy pomysł Playboya wzbudził już dyskusję blogerów. Zajmujący się nowymi technologiami switched.com zauważa, że trudno będzie przyciągać czytelników magazynów dla mężczyzn i generować ruch na stronie nie publikując jednocześnie zdjęć seksownych piękności.

W pierwszym kwartale tego roku Playboy Enterprises zanotował stratę 1 mln USD, mniejszą niż się spodziewano. W ubiegłym roku w analogicznym okresie firma przyniosła 13,7 mln USD straty. Playboy ciągle próbuje zaradzić kryzysowi w branży, którego winowajcą są głównie zalewające internet darmowe filmy pornograficzne.