BH wspiera sport elitarny
Już po raz piąty na polu golfowym Amber Baltic Golf Club w Kołczewie rozegrane zostaną w dniach 11-13 czerwca Indywidualne Mistrzostwa Polski Amatorów w Golfie. Ta widowiskowa dyscyplina sportu z roku na rok zyskuje coraz szersze grono sympatyków. W weekendowym turnieju na wyspie Wolin weźmie udział ponad 100 golfistów. Głównym sponsorem imprezy jest poznański oddział Banku Handlowego.
— Dostojność i elitarność golfa w naturalny sposób przyciąga takie instytucje, jak Bank Handlowy. Uważamy sport za doskonały nośnik promocji banku. Poza golfem sponsorujemy wybrane dyscypliny sportowe: tenis, windsurfing i jeździectwo. Sponsoring znaczących imprez w tych dyscyplinach umacnia wizerunek banku w gronie obecnych i potencjalnych klientów — twierdzi Henryk Przybylski, dyrektor regionu Banku Handlowego w Warszawie (z lewej). Na zdjęciu w towarzystwie Piotra Kozłowskiego, prezesa Polskiego Związku Golfa. KG
Można zwalczyć każdy ból
Z drobnymi dolegliwościami każdy radzi sobie sam. Stąd wzrost zainteresowania preparatami przeciwbólowymi dostępnymi bez recepty. Wiedzę na temat ich bezpiecznego stosowania upowszechnia ogólnopolskie Centrum Informacji o Paracetamolu — odkrytym w 1893 roku leku, który pierwsze sukcesy zaczął odnosić dopiero w latach 50. naszego stulecia. Najnowsza inicjatywa centrum to opracowany pod patronatem koncernu farmaceutycznego SmithKline Beecham „diagram analgetyczny” podręczny przewodnik stosowania środków przeciwbólowych i przeciwgorączkowych wydawanych bez recepty. Są to specyfiki zawierające m.in. paracetamol, ibuprofen lub aspirynę.
— Rozprowadzany bezpłatnie diagram pomaga wybrać odpowiedni lek, który złagodzi lekki bądź umiarkowany ból. Umożliwia racjonalne stosowanie farmaceutyków w sytuacjach, kiedy wizyta u lekarza nie jest konieczna — twierdzi demonstrujący diagram dr Jerzy Jarosz, kierownik Kliniki Anestezjologii Centrum Onkologii w Warszawie. KG
Zepter występuje w roli mecenasa artystów
Jerzy Szałaciński, młody, ale już uznany grafik (wygrał w ubiegłym roku Idea Awards w kategorii logo), sam inwestuje w swoją twórczość z nadzieją, że to kiedyś zacznie przynosić mu zyski. W promocji wspomaga go Zepter udostępniając ściany w swojej galerii na wystawę jego prac graficznych.
— To już jest 15 wystawa w tym miejscu. Pokazujemy malarstwo, grafikę, ale także fotografie. Galeria jest znana w warszawskim środowisku ludzi sztuki. Artyści zgłaszają się do nas sami. Nasi plastycy dokonują selekcji i to oni decydują o tym, czyje i które prace będziemy pokazywali — mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, dyrektor reklamy i marketingu w Zepterze.
Firma sponsoruje także inne wydarzenia artystyczne, np. pobyt w Polsce Luciano Pavarottiego, Emila Kusturicy czy personalnie — Anitę Lipnicką i Stanisława Sojkę. RZ
Polscy fotograficy są już w internetowej galerii
Od kilku już lat Agfa sponsoruje galerię Krzysztofa Gierałtowskiego (po prawej). Dzięki temu warszawiacy mogą aktualnie oglądać w niej przepiękne fotografie Wiktora Wołkowa (w środku). To ważne wydarzenie zwłaszcza dla tych, którzy bez wahania kupili jego album „Biebrza”.
— Zapewniliśmy pełną obróbkę artystycznego materiału dostarczonego przez fotografika. Slajdy przeobraziły się w obrazy wydrukowane na agfowskiej maszynie, przy użyciu naszych atramentów, na naszym papierze — chwali się Adam Rusin, marketing manager w Agfie.
Na wernisażu byli obecni głównie warszawiacy, ale już teraz wystawa jest dostępna dla wszystkich. Agfa bowiem, podobnie jak w innych krajach, uruchomiła w Polsce galerię internetową. Obok prac Wołkowa znajdzie się w niej kilkudziesięciu autorów z Polski. RZ