Plotki z parkietu i okolic
Turniej Radio Golf Cup wyłonił najlepszych
Radiowa Akademia Golfa dobiegła końca. Przez dwa miesiące przedstawiciele domów mediowych i agencji reklamowych uczyli się, jak podbijać specjalnym kijem małą piłkę, by trafić do dołka. Akademia zakończyła się egzaminem. W październikowy weekend uczestnicy kursu rozegrali turniej Radio Golf Cup w Rajszewie koło Warszawy. Najlepsza drużyna otrzymała puchar „Przemawiaj za radiem“. Radiowa Akademia Golfa była częścią programu „Porozumienie za radiem“. Akcję wymyśliły trzy ogólnopolskie stacje — Polskie Radio, RMF i Radio Zet. Celem programu było zwiększenie udziału radiowych rozgłośni w rynku reklam.
Na zdjęciu zwycięska drużyna (od prawej): Jerzy Zawilski z Ad Fabrica, Krzysztof Jaworski z RRM Warszawa, Jakub Potrzebowski z Zenith Media Saatch & Saatci i Aleksander Bałaszow.
Kolekcja obrazów Bayera powiększa się
Farmaceutyczny koncern Bayer już po raz ósmy zorganizował wystawę prac wybranego młodego malarza. W firmowej galerii, założonej w warszawskiej siedzibie koncernu, swoje obrazy prezentował Jan Znosko, artysta nieznany do tej pory szerokiej publiczności.
Bayer sponsoruje malarstwo w ramach zapoczątkowanego w 1998 roku programu promocji plastyki polskiej. Akcję zaaprobowało Ministerstwo Kultury i Sztuki, popierające mecenat firm komercyjnych. Bayer organizuje wystawy, drukuje katalogi, a także kupuje wybrane dzieła. Firmowa kolekcja obrazów liczy już blisko 20 prac.
We wrześniu 2001 roku dzieła zostaną pokazane w niemieckim Leverkusen w ramach Roku Europy Centralnej. Impreza organizowana jest przez Bayer. Na zdjęciu Reinhard Bauer (z prawej), prezes zarządu Bayer Polska, w towarzystwie żony Heidi oraz Jana Znosko. KG