Plus chce zepchnąć Orange

KL
opublikowano: 05-09-2007, 00:00

Polkomtel powalczy o klientów biznesowych. To część planu, dzięki któremu chce wskoczyć na miejsce lidera.

Polkomtel powalczy o klientów biznesowych. To część planu, dzięki któremu chce wskoczyć na miejsce lidera.

Operator sieci komórkowej Plus przedstawił nową taryfę elastyczną dla biznesu. Jest oparta ona na pakietach kwotowych, gdzie abonament można wydać na różne usługi — od połączeń głosowych po internet. Taryfa daje ponadto użytkownikowi wybór różnych zniżek np. na rozmowy z numerami stacjonarnymi.

Kluczowy trzeci kwartał

Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, twierdzi, że operator przygotował taryfę na podstawie kilkumiesięcznych badań. Do końca roku Plus ma przedstawić jeszcze kilka nowych ofert. Ma to mu pomóc zdetronizować Orange, lidera polskiego rynku komórkowego.

— Sprzedaż w trzecim kwartale idzie nam znakomicie. Wierzymy, że wyniki za ten okres będą kolejnym krokiem do zajęcia przez Plusa pierwszego miejsca na rynku — mówi Piotr Gaweł.

Polkomtel przedstawi dane w październiku. Zapowiadał niedawno, że do końca roku chce mieć 14 mln klientów. Po pierwszym półroczu miał ich 13 mln — w tym okresie do operatora przyłączyło się 908 tys. osób. Ponad połowa nowych klientów to użytkownicy systemu prepaid.

Pora na serwisy

Piotr Gaweł ujawnił, że Plus zamierza rozszerzyć działalność o dostarczanie treści i usług dodanych. Do tej pory operator udostępniał przede wszystkim usługi innych firm. Teraz chce współtworzyć nowe serwisy. Przykładem jest kooperacja z firmą producencką Endemol — Polkomtel został jedynym partnerem telekomunikacyjnym przy realizacji kolejnej edycji reality show Big Brother.

Plus bada również opłacalność wejścia na rynek telewizji cyfrowej. Czy tak się stanie, okaże się jeszcze w tym roku. W przyszłym tygodniu Polkomtel zaprezentuje też swoje rozwiązania dotyczące płatności komórkowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy