Poczta Polska chce podwoić przychody z e-commerce, rozwija logistykę

ISBNews
opublikowano: 30-06-2015, 11:58

Poczta Polska chce skupić się na e-commerce i zwiększyć przychody w tym segmencie o 100% do 1,5 mld zł, podała firma. Pracuje także nad rozwojem infrastruktury logistycznej.

"Poczta Polska chce osiągnąć [w e-commerce] 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100%. Oznacza to, że oprócz usług logistycznych, klienci e-commerce będą mogli korzystać z rozwiązań oferowanych przez grupę Poczty Polskiej m.in. w zakresie bankowości, ubezpieczeń czy komunikacji cyfrowej" - czytamy w komunikacie.

Głównym obszarem wzrostu Poczty Polskiej mają być paczki, przesyłki kurierskie i cały łańcuch wartości dla e-commerce.

Firma pracuje nad rozwojem swojej infrastruktury logistycznej. Od stycznia 2013 r. wymieniła prawie 2,5 tysiąca pojazdów, a do końca 2016 r. pozyska jeszcze 500 nowych aut.

"Większość pojazdów została pozyskana w ramach leasingu. W zakresie umów leasingowych firma uzyskała również program szkoleń dla pracowników, wyposażenie stacji serwisowych w diagnoskopy oraz dostęp on-line do pełnej dokumentacji technicznej producenta pojazdów" - czytamy dalej.

W 2015 r. Poczta Polska rozpoczęła budowę 2 nowoczesnych stacji serwisowania pojazdów w Warszawie oraz Wrocławiu. Firma posiada także 11 w pełni zautomatyzowanych stacji paliw. Dzięki efektywnemu wykorzystaniu zaplecza logistycznego do obsługi pojazdów, Poczta chce do połowy 2016 r. zaoszczędzić około 16 mln zł.

Kolejne oszczędności, rzędu 9 mln zł do końca 2014 r., wynikają z wdrożenia systemu monitorowania pojazdów.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane