Podpowiedzą, jak rozkręcić turystykę medyczną

Marta Bellon
opublikowano: 21-03-2013, 00:00

Przedsiębiorcy z Krakowa z branży medycznej mają szansę dowiedzieć się, co zrobić, by pacjenci z zagranicy przyjeżdżali leczyć się w Polsce.

26 marca — to data, którą powinny zapisać w kalendarzu firmy z Krakowa, zainteresowane przystąpieniem do programu promującego polskie usługi medyczne wśród obcokrajowców. Tego dnia Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych razem z firmą AMEDS Centrum oraz Biurem ds. Ochrony Zdrowia UMK organizują szkolenie na temat promocji polskiej turystyki medycznej. Odbędzie się ono w Sali Obrad Rady Miasta Krakowa (pl. Wszystkich Świętych 3-4). Spotkanie jest bezpłatne. Aby wziąć w nim udział, należy wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną na adres Biura ds. Ochrony Zdrowia UMK: bz.umk@um.krakow.pl.

Według szacunkowych danych w pierwszej połowie 2010 r. zagraniczni pacjenci wydali w Polsce ponad 0,5 mld zł. Najczęściej z usług medycznych w Polsce korzystają mieszkańcy Niemiec, Skandynawii, Rosji, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Przyciąga ich przede wszystkim znacznie niższy niż na rodzimym rynku koszt leczenia — różnice w cenie sięgają nawet do 80 proc. w stosunku np. do Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Stanów Zjednoczonych, oraz łatwy dostęp do specjalistów i wysoka jakość usług.

Plan promocji turystyki medycznej pod hasłem: „Przygotowanie oraz realizacja koncepcji branżowego programu promocji branży turystyki medycznej”, będzie finansowany w ramach projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki. Kampania promocyjna dotyczy przede wszystkim Polski oraz Danii, Szwecji, Norwegii, Niemiec, Rosji, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. W planach są m.in. kampanie reklamowe, udział w targach, organizacja zagranicznych misji gospodarczych oraz indywidualnych spotkań biznesowych, a także szkoleń dla przedsiębiorców z branży turystyki medycznej z zakresu marketingu i promocji na rynkach zagranicznych oraz obsługi pacjenta.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane