Firma zajmująca się usługami kurierskimi według szacunków w IV kwartale 2020 r. wypracowała ok. 11,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 12,1 proc. więcej r/r. Przychody w całym 2020 r. wyniosły ok. 38,5 mln zł (wzrost o 42 proc. r/r).
Inwestorzy na wyniki zareagowali pozytywnie, a kurs rósł na sesji 19 stycznia o ponad 6 proc. do 87 zł za akcję. Zbliżył się tym samym do szczytów z lipca ubiegłego roku.
Dodatkowo zainteresowanie spółką podsyciła informacja o podpisaniu umowy z Payten Payment Solutions o współpracy we wdrożeniu usług Pointpacka w Rumunii.
Marek Piosik, prezes spółki przyznaje jednak, że na razie trudno oszacować wartość kontraktu.
– Jest to nasz pierwszy krok na rynkach zagranicznych. Przed nami jest jeszcze dużo pracy. Ewentualne efekty nie pojawią się jednak wcześniej niż za kilka miesięcy. Nasza platforma technologiczna jest adaptowana na inne rynki i te same efekty synergii i skali, które osiągamy dla naszych partnerów w Polsce, są możliwe również do uzyskania na innych rynkach – mówi Marek Piosik.
Prezes firmy dodaje, że zamierza wspierać ekspansję współpracą z lokalnymi partnerami logistycznymi. Jego zdaniem polski rynek „pierwszej i ostatniej mili” jest bardzo konkurencyjny i zaawansowany technologicznie.