Polacy w czołówce e-handlowców

DCZ
opublikowano: 30-07-2010, 10:24

Zespół studentów SGH w Warszawie już po raz drugi został europejskim zwycięzcą Online Marketing Challenge — światowego konkursu marketingu internetowego organizowanego przez Google.

Do grona finalistów konkursu, w którym udział wzięło 12 tys. zespołów z 65 krajów, dostało się najwięcej zespołów z Polski. Drużyny miały trzy tygodnie na wdrożenie strategii, a następnie przesłanie raportu o kampanii do międzynarodowego jury. Zwycięski zespół z SGH, w skład którego wchodzą Barbara Feliszek, Aleksandra Puchta, Antoni Rościszewski, Piotr Miąskiewicz i Marek Pyra, pracował nad kampanią szkoły tańca Riwi

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy