Polacy wierni operatorom

MK
opublikowano: 09-05-2012, 00:00

SIECI KOMÓRKOWE

Prawie dwie trzecie (62 proc.) użytkowników telefonów komórkowych w Polsce jest od początku w tej samej sieci — wynika z badania Ericsson ConsumerLab. Wierność tłumaczą głównie tym, że ich rodzina i przyjaciele są klientami danej firmy, a to pozwala na tańsze połączenia między nimi. Najwierniejsi są klienci T-Mobile, z których aż 79 proc. nigdy nie zmieniło sieci. W przypadku Orange i Plusa odsetek lojalnych abonentów wynosi po 74 proc. Na przeciwnym krańcu sytuują się klienci Play, spośród których tylko 15 proc. nie korzystało wcześniej z usług innego dostawcy. Na zmianę operatora z powodu jakości usług (brak przerw w połączeniach) zdecydowało się 15 proc. ankietowanych, a 14 proc. dało się skusić na lepszy zasięg.

61 proc. Taki odsetek klientów zmienia operatora z powodu korzystniejszej oferty i ceny.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu