Polacy wygrali konkurs Google

jaz
opublikowano: 09-08-2012, 07:02

Pięcioosobowy zespół studentów Szkoły Głównej Handlowej (Kamil, Piotr, Aneta, Łukasz i Joanna) wygrał organizowany przez Google'a globalny konkurs marketingu internetowego Online Marketing Challenge.

Liczyła się skuteczność kampanii o budżecie do… 250 USD. Studenci promowali kalifornijskie welocypedy firmy Rowery Embassy.

Zobacz więcej

Fot. Bloomberg

Zwrot z kwoty zainwestowanej w reklamę przekroczył 330 proc. Globalni zwycięzcy przesiadywali w bibliotece SGH aż do zamknięcia i byli z niej wręcz wyrzucani…

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: jaz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu