Tygodnik „Wprost”, wydawany przez Agencję Wydawniczo-Reklamową Wprost, zarobił na reklamach (według stawek cennikowych) od stycznia do czerwca 41,5 mln zł — wynika z danych Agora Monitoring.
W porównaniu z analogicznym okresem 2002 r. oznacza to spadek o 2,9 proc. „Wprost” czuje już na plecach oddech „Polityki”. Ta ostatnia zarobiła 40,2 mln zł — to o 9,7 proc. więcej niż rok wcześniej. W pierwszym półroczu 2002 różnica między pismami wynosiła około 6 mln zł, obecnie tylko około 1 mln zł. Trzecie miejsce utrzymał „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) z 33,7 mln zł wpływów (wzrost o 6,6 proc.).
Największy wzrost przychodów wśród tygodników — aż o 29,7 proc., odnotowała „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), zajmująca czwarte miejsce z kwotą 21 mln zł.