Polska marka eksportowa

opublikowano: 18-02-2019, 22:00

13 marca w Łodzi odbędzie się konferencja dla przedsiębiorców pod hasłem „Postaw na Polską Markę!”.

Eksperci opowiedzą o unijnym wsparciu dla firm, które chcą zaistnieć na obcych rynkach. W programie przewidziano panele dyskusyjne: „Sprzedaż i dystrybucja”,„Edukacja – patriotyzm konsumencki”, „Bariery dla przedsiębiorców na rynku wewnętrznym”, „Rozwój eksportu poprzez e-commerce” i „Ocena działalności instytucji finansowych we wsparciu eksporterów”.

– Rodzime firmy muszą w większymstopniu inwestować i wychodzić ze swoimi rozwiązaniami na globalne rynki. Mamy szeroki wachlarz działań, które im w tym pomagają – podkreśla Tadeusz Kościński, wiceminister przedsiębiorczości i technologii.

Konferencja jest związana z realizowanymprzez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii projektem, którego celem jest promowanie rodzimych produktów markowych i wzmacnianie wizerunku naszego kraju na świecie. Więcej informacji: www.crps.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy