Nowy członek kierownictwa Microsoftu w Polsce posiada 25-letnie doświadczenie na rynku technologii IT dla biznesu. Do Microsoft dołączył w sierpniu 2010 roku. Przez pierwsze pięć lat w Microsoft był odpowiedzialny za opracowanie i realizację strategii wykorzystania m.in. usług chmurowych platformy Azure przez partnerów Microsoft w dziale Developer Experience oraz kierował zespołem sprzedaży do dużych klientów jako Solution Sales Manager w Specialist Team Unit – zespole konsultantów technologicznych i biznesowych skupionych wokół zdefiniowanych obszarów transformacji cyfrowej oraz określonych segmentów klientów.
Robert Gajda był również odpowiedzialny za budowanie świadomości, rozwój rynku oraz adopcje usług chmurowych Microsoft w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracował w Cisco, gdzie był odpowiedzialny za budowę i realizację strategii sprzedaży w obszarze Advanced & Emerging Technologies w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej
To niejedyna zmiana w zespole zarządzającym w ostatnim czasie. W sierpniu do zarządu dołączyła Magdalena Kasiewicz obejmując stanowisko Customer Success Lead.